Instagram från och med juldagen

Jag tänkte att det var sjukt länge sen som jag la upp nått här, så jag tänkte, varför inte visa instagram-bilder?
 

1. Juldagen bjöd på fint väder 2. Köpte räv-lampor på mellandagsrean 3. Skrev packlista inför New York 4. Kom till New York på nyårsnatten. 


5. Guggenheim-museet 6. Starry Night på MoMA 7. Milkshake på Johnny Rockets 8. Greenwich village. 


9. Times square var väldigt vackert även andra gången 10. Starbucks innan bio 11. S'moores crépe på Max Brenners 12. Snöigt värre i Stockholm (/Naturhistoriska)


13. Kände mig snygg innan vi gick på "Livet är en Schlager" 14. Semel-dagen!! 15. Sjuttioelfte bilden på Daenerys Targaryen 16. Var kulturell med mamma på vårsalongen. 


17. Hotellrummet i Malmö 18. Dom körde '39 på Champions of Rock (Queen-tributekonsert) 19. En lång bilfärd kräver mycket godis 20. Vi gick på studiebesök på Riche med formen (här en tak-grej av Cecilia Ömalm som föreläste)

 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, jag googlade precis "Jompa Karlshem" och din blogg kom upp och jag såg alla söta bilder på er, som nu är några år gamla. Eftersom det är tydligt att du älskade Jompa tänkte jag bara hälsa att jag har hyrt Jompa några veckor nu i sommar. Han mår hur bra som helst, väldens mysigaste och gosigaste, glad på uteritter och hälsar väldigt fint med högerhoven när man ger honom godis. Han måste vara väldigt gammal men ser ut som en ungdom.

2015-07-21 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0