Måndag


Orka skriva rubrik varenda gång!?

-
Malda och Max från i höstas när vi var där sist :D

Har var rätt så oaktiv senaste tiden (tror jag), iaf när det gäller bilder, men iom att jag har en ny data håller pappa på att komma på ett sätt så vi kan ha mina bilder på datan där nere, men jag kan komma åt dem från min egen data :)
Därför tar det lite tid :E

Ska dra, men hoppas det funkar att bilderna är försenade ^^



Samsung Q530


Min nya najsiga dator <3

Jag är ju ganska glad över den ;)
Har instalerat det mesta, men bilderna och ritplattan är kvar ^^

Tycker specielt mycket om Windows 7 som finns på den :)


Imagine

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace


Jättehäftig morgon i höstas tror jag :)

Ska gå o läsa och tänkte bara uppdatera lite :) Mina kusiner vet vad man vill ha i födelsedagspresent säger jag bara :) Emma och Mats gav mig ett presentkort på 300 kr på Monki :D Och Joel gav mig 110 kr på biopresentkort :)

Jaa... vad mer kan man skriva, jo, jusste, håller på med bilderna från Indien :)


Happy Birthday to me :D

IDAG ÄR DET MIN DAG!!!!

Fyller 14 nu :) Gästerna kommer snart (eller, ja, ikväll...) Fick nagellack av Ellen (bilder kommer), Just Dance 2, Eldens Vrede och bidrag till min dator av mamma o pappa, samt massor av grattis från mina vänner <3
Ni anar inte hur mkt det betyder för mig <3<3

Måste dra, men kom ihåg att ge mig kritik på mina bilder är ni snälla :)

Indien 3

Nu kommer lite mer bilder ^^


En bild mamma fottade på mig :)
















Seriöst, vilket träd beter sig såhär???




Söt hund :P



Det var allt för idag :)


Ojski-pojski

Hehe, känner mig lite oaktiv ^^ Loggar inte in så ofta...

Snart kommer ny bildbomb, och har lite fina bilder från vintern ^^

Sees :D

-

Dagens blogg :)

Märkte just att jag är dagens blogg på http://juliahillgren.blogg.se/ ^^

Ska träna med mamma när hon kommer hem , och imorrn har vi friidrottdag med skolan :)
sexorna hade fotbollsmatch mot kunskapsskolan, och tyvär förlorade vi med 11-0 eller ngt sånt :/

-

Bara tre hemma ^^

Sha!
Just nu är vi bara tre här hemma, mamma har åkt till London med Cissi... (Det har något med Castanea att göra) Så nu är det bara Pappa, jag och Ellen hemma. Idag blir det nachotallrik till middag, och jag har bakat lite chokladtryfflar :)

Recept: Chokladtryffel med pepparmint

Ca 25 tryfflar:

2 ½ dl florsocker
2 tsk vaniljsocker
1 ½ dl kakao
1 äggula
4 msk vispgrädde
½ - 1 krm pepparmyntsolja
Garnering:
ca ½ dl kakao

Gör så här:
1. Rör ihop samtliga ingredienser till en slät smet.
2. Ställ smeten att stelna 30 minuter i kylen
3. Rulla ihop små bollar och sikta över kakao. Förvara kakaotryffeln svalt.

Håller på att redigera lite mer bilder från Indien, snart kommer det , jag lovar :D

Sees :)
-

Bara 20 dagar!

Idag är det bara 20 dagar tills jag fyller år!!!!!!!
Var bara tvungen att säga det ;)

-

P.S
Sofia är en dummis!

RSS 2.0