Jumpsuit

Lite så här har jag sett ut idag.
I mammas gamla jumpsuit från köpenhamn (glöm att ni hittar en lika dan, den är minst 20 år gammal)
Idag är det faktiskt inget öppet hus, men teater, och så ska min kompis hjälpa mig med elektrokemin...
Himla konstigt ämne, elektrokemin. Inte mitt bästa område, om jag får gissa. 

Regn, regn och åter regn.





Lite såhär har man sett ut idag: tröja - new yorker // kjol - h&m // strumpbyxor - kappahl // halsband - kawaii shop, göteborg (//dr martens och jacka från mq)
 
Nästa: Öppet hus på Åva, och lillasyrrans dansuppvisning...

Candy

New obsession. 
Nä, men seriöst, vi har den på dansen, men den sätter sig på hjärnan rätt lätt. 
 
Sorry anyways för dålig uppdetering, SKOLA nivet...
 
Den här veckan: öppet hus hos alla jäkla skolor i Stockholm. 

tåg och inga hörlurar

Japp...
Snart kommer jag hem till stockholm igen, efter en blixtvisit i karlstad, men jag hann med att tappa bort mina hörlurar... Inte kul alltså...
Lite instagrambilder kan ni få från i helgen här under i alla fall (omvänd ordning på bilderna)


karlstad

bild från google
 
Imorgon åker pappa och jag till Karlstad för att se en konsert. Den heter Keep Yourself Alive, och är med samma ensable som här, när vi var i Karlstad i september förra året.. OCH det är dom första låtarna som jag lyssnade på med Queen så det blir som världens tillbakablick! ♥

808.

eller te. 

akvareller


Fick för mig att måla med akvarell häromdagen. 
 
Alltså, jag blir så frustrerad. 
Jag har för mycket tid på lovet, men i veckorna undrar jag hur jag ska hinna med allt med skola och så, och nu så vet jag inte vad jag ska göra med tiden? 
 
Bion var grym igår, och det var mysigt att sova hos Nea efter (trots andingsbesvär på grund av allergin). 

När jag flyttar hemifrån



Är jättekär i bilden på köket med massa olika färger och vimplar i taket... Åh, det måste jag ha när jag blir stor...

if every leaf on every tree




















Fottade lite blommor igår, med massa frost på. 

RSS 2.0