Lite instagram

Sorry för extrem inaktivitet; mycket skola osv.. men nu är det snart sommarlov så jag bjuder på instagrambilder från hela våren (för jag jag är extremtinaktiv där också)


1. Kollade på Prinsessan och Grodan (bästa filmen!) och drack te 2. Hade halvkusinerna på besök - så söta 3. Fick äntligenäntligenäntligen den där platsen på bildlinjen (för ni vet väl att jag har bytt?!?) 4. Alla-hjärtans-dag-godis från Ejes


5. Bästa födelsedagspresenten (!!!) 6. Fick massa analoga kameror också, så dom bor i mitt fönster numera 7. Sol!!! 8. Allmänt bra dag med nytt datorfodral (också födelsedagspresent)


9. Obligatoriskt Starbucks-besök på Terminal 5 10. Strandpromendaden/piren i Barcelona (så skönt väder!) 11. jag gillar inte kyrkan, men jag killar kyrkor och katedralen (också Barcelona) 12. Hittade mitt gamla nintendo, sån nostalgi...


13. Vårtecken vid Engelbrektskyrkan 14. Redigenade av Barcelona-bilder 15. Mitt P4A-perk kom äntligen (typ 4 månader efter P4A) 16. Bästa brunchen för att fira pappas födelsedag

17. Vi målade alter-egon på bilden, jag ville vara drottning Anne av Frankrike (från de tre musketörerna) 18. Målade min nya besatthet: Game of Thrones, mer specifikt: Khaleesi Daenerys Targaryen (men hon är faktiskt skitcool, lovar) 19. PIZZA!! Hemma hos Edenbergs - eller påskpizzan som vi kallade den (påskafton+pizza=sant) 20. Fantastisk föreläsning av Sissela Nordling Blanco från F! på skolan
 
Ha en bra sommar, folks, ska försöka uppdatera lite mer här, när jag kan. 

RSS 2.0