spontanitet


I fredags fick jag ett sms från bella där det stod "Jag och nea tänkte ha spontanpicknick, vill du hänga på?" och jag satt på dansen, men tänkte, det låter jättekul, och tillslut blev vi ett litet gäng som skulle mötas på kråkudden för att grilla (det visste inte jag, så jag hade med mig en tråkig ostmacka). 


Men där var det folk, så vi bestämde oss för att gå någon annan stans, och här är vi som möttes upp först, Bella, Nea, Becca och Casimir. 


Fina, fina Becca. 


Grymt najs med picknick!

Sen kom Emma, och Claudia (som inte fastnade på bild). 

Och det var såhär vackert!




Och sen kom Agnes, här med Nea i bakgrunden. 




Fina vänner + god mat + bra väder + solnedgång = underbar kväll! 

Kommentarer
Postat av: delokaliserad fotoblogg

Ser ut att ha varit en jättetrevlig kväll :)

Svar: Åh, ja, det var det verkligen! :D
Mathilda

2013-05-22 @ 10:47:28
URL: http://delokaliserad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0