Bildlista

Du och en bästa vän.

Jag och Bella på min födelsedagsfest <3
 
Du som busig.
Knasig, mer, men whatever, jag, Vicki och Alex typ 2010 eller tidigare. 
 
Du som fotograf.
Hittade ett nytt stativ på landet, och var väldigt glad när jag kom hem. 
 
Du som liten.
 
Jag och lillasyrran typ 2004. (jag: 7 år, Ellen: 4 år)

En dag du minns.

Den Svenska Björnstammen på Grönan med nytt och gammalt folk. 

 
En konstig bild.
Blixt på tår. 
 
En bild som väcker känslor.
Tappade alla bilder på minneskortet. 
 
En plats du saknar.
USA/Haiti. 
 
Någon du litar på.
Min pappa. 
 
Någon du saknar.
Malda, som bor ca tre timmar med bil iväg. 
 
Någon du älskar.
Typ Nea <3
 
Någon som betyder mycket.
Dom här två; Livia och Andrea. 

Någon du tycker om.
Becca från klassen
 
Någon du skulle offra livet för.
Antagligen någon av dessa (min klass) eller min familj. 
 
Något du vill ha.
Sommar med tå-tummen-uppande, tedrickade och trädgårdshäng. 
 
Något som är viktigt för dig.
Min familj; pappa, Ellen och mamma <3
 
Dig själv nyligen.
Födelsedagsbarn i skolan. 
 
Dig själv skrattande.
Födelsedagen med vännerna. 
 
Dig själv för längesen.
Ammarnäs sommaren 2010. 
 
Dig själv som lyckligast.
Födelsedagsfest med massa bra folk. 

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Saknar dig ocksååå! Himla charmig bild du hittade förövrigt, haha! ;*

Svar: haha, jag vet, från indien, så himla länge sedan ;) Vi måste ses snart :D Hur äe det med dig ? <3
Mathilda

2013-03-19 @ 22:16:54
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0