Det här med bandtröjor



Såå, med tanke på att H&M har börjat sälja bandtröjor så här till sommaren tänkte jag ta upp ett ämne som jag tycker är lite knasigt. 

Jag lyssnar på the Beatles och Queen, och jag har två beatles-tröjor och en queen-tröja, som jag gillar mycket. Den ena beatles-tröjan är från H&M, och även en klasskompis till mig har en sån, och jag vet att hon inte lyssnar på Beatles, och uppmärksammade hennes en tröja en dag, och sade nått om att jag också hade en, och då sa hon typ
"Aa, jag lyssnar inte på dom, men tröjan var fin"

Det blir lite fel då...
Tycker jag i alla fall...

Sen är det ju upp till var och en att välja vad de vill ha på sig
Mathilda ♥

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag vet inte vad jag tycker om det.

Den enda bandtröjan jag har är en med Iron Maiden. Jag lyssnar på de periodvis. Men en gång när min lärare sa "Jag vet inte om din tröja går ihop med din musiksmak" kunde jag inte svara. Det var som om jag inte kunde stå upp för att jag lyssnar på de. Eller något sånt. Vanligtvis har jag lite svårt med att prata ändå.

2012-05-17 @ 20:25:22
URL: http://http://mynameisnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0