Trettondagen i Bromma

Hej!
Gårdagen spenderades fördet mesta hos min moster och hennes man, tillsammans med mina halv- och helmostrar ;)
Så här kommer lite bilder ;)


Efter att vi hade käkat lite knytis ville de mindre spela memory, och var det EXTREMT många kort (det är ganska
urplockat på bilden, men ni ser hur mycket det var ändå?), men vi körde på ändå. 


Det började med att jag, Ellen och Mats fick stryk av de små, men sen kom vi på delad förstaplats. (Kanske för
att det var så många kort?)


Lille Isak var helt klart en utav de sötaste på festen (sorry guys ;D)


Och resten av festen tyckte den här lilla krabaten att jag skulle hamna i fängelse för att jag hade vunnit :')


Två söta bröder; Jakop och Isak. <3 Sötisar ;)


Isak åt lite av Ellens tårta ;D


Det var väldigt trevligt :)


Syskonkärlek xD (sorry för bruset i bilderna, jag var tvungen att köra på auto. (eller?))


ett (misslyckat) försök till bokeh...


Sen körde vi rita svansen på grisen, och lille Peppe (Jesper) började, utan ögonbindel, och gjorde ett helt annat
konstverk på sidan om (en huvudfoting om nån ser den?)


Isak var också med.. (inser att jag har måååååånga bilder på Isak, men vad kan man säga, han är nästan fööör söt)


Efter viss övertalning var Ellen också med ;)


Hela konstverket ;) Min knorr är den som ser ut som granngården-märken på grisens rygg xD


Isak höll på länge och ritade i hörnet ;)

Men det var allt för nu ;) och jag hoppas att jag får upp lite bilder från Indien (herrejösses, det var ett år sen??)
Mathilda ♥

Kommentarer
Postat av: Juliah - förlorat mamma pappa & syster

fina bilder, såg mysigt ut :)

2012-01-08 @ 15:03:21
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Oj, har du fortfarande kvar bilder från Indien? :o

Ska bli kuk att få se dom sen! :)

2012-01-08 @ 17:48:28
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

SV: HAHAHAHAHAHAHA, OHNEJ OHNEJ OHNEJ!!!! HAHAHAHA, MEN SHIT VAD PINSAMT!! x'D

Får väl skylla på att K sitter precis brevid L på tangentbordet, HAHA! Men gud, HAHAHA! x'D

2012-01-08 @ 19:41:04
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0