Nedräkningen börjar!

Hejsan hejsan!
Just nu är jag glad! För det är ju bara en månad kvar till min födelsedag! Awesome
Så just nu är det dags för en liten önskelista tycker jag ;) Är lite over-exited just nu :) hehe.
(utan inbördes ordning)


Den här boken. In my heart asså. :D (den heter Photoshop-recept för er blinda)
Close-up filter i lämpliga storlekar och stjärnfilter 

iTunes presentkort. Men inte så mycket pengar, jag vill inte köpa så mycket..
Fjärrutlösare-kontroll-sak till kameran. Mycket bättre än att låta grannarna stirra på en för att tjuter som in i ... på vår tomt. (dock var det ett tag sen det vart några självporträtt. Dock passar jag bätte bakom kameran än framför)

I WANT!!! I WANT!!! Bara inse 


Förutom trean dårå ;) 


Gamla böcker. Eller i alla fall böcker som SER gamla ut. Men helst gamla böcker. Med foton. Eller anteckningsböcker. 

Gosiga tröjor :D Helst stickade eller med roliga mönster. 


Söta klänningar. Fasst inte för många... 


Nån sorts beatles-tröja. Eller Queen. Men det är inte lika vanligt ;( 

En sån fin ring som hon har :) (Länk


Massa fina smycken. (Från Accesorize helst )
Det var nog allt
Mathilda 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går bra för mig :)

2012-01-21 @ 01:18:12
URL: http://nnataliedaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0