Lite katastrofer, men en ok dag

Sha :D
Idag började min dag bra, lyckades få tag på bra låtar och så, men sen när jag var på väg till skolan för att ta tåget till svampdagen började jag känna nått som droppar ner på min hand från min väska.
Jag öppnade och kollade.
Allt i väskan var genomblött, inklusiva min NO-bok (som jag inte hade skrivit nått i) och min nya almanacka.
Det viade sig att min vattenflaska hade öppnats och allt vatten var på fri fot i min väska. Jag bestämde mig för att gå till skolan, och försöka torka ur väskan där.
Väl framme vis skolan hade jag ca 5-10 minuter på mig att torka ur väskan, sen skulle tåget gå.
Jag och min kompis (som hjälpte mig, tack ♥) hann med tåget och komm till skogen.
Jag kände att jag skulle få ont i huvudet (notera att jag har blött näsblod 3 gånger den här veckan och håller på att bli förkyld), men fick en huvudvärkstablett.
Sen plockade jag lite svamp och annat spännande i skogen med två av mina kompisar, och när vi skulle äta kom jag och Bella på att igen av oss hade bestick. (jag glömde min i stressen på skolan) För mig var det iförsig ok, men bella hade pastasallad med sås (jag hade pannkakor). Bella lyckades iallafall få tag på bestick, och resten av skoldagen frös vi. (det var ganska dåligt väder)
Sen fick vi slute efter 12, och stack hem till Bella för att repa. Vi bestämde en låt med ändrade oss sedan. Max lekte med micken och vi garvade mycket. Sen stack några hen, och jag och Bella (och Marcus, men han stack efter en kort stund) kollade på SG1 :D ♥
Kindof min dag. (jättespännande, jag vet )

Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0