När jag blundar

[Men när jag blundar finns allting kvar,
varenda tanke, allt som vi var
ja när jag blundar är allt som förut
inget har ändrats, inget är slut]






I am an ant


Still.




Hihi... Fråga mig inte varför jag gjorde små "blänk" i bilden...


Ur fokus.


Så liten. Precis som vi i världen.






Världen är uppochned.


Butterfly, Fjäril, P
apillon, Mariposa, Schmetterling.


Lilla tussilago.


Även om blåsippan är lila får man inte plocka den.


Måndagskläder; Svart Linne från PriMark [London], Vit hålstickad tröja från
Monki,
Byxor från
Indien


Indien-ring


Kläderna jag hade hos Emma och Mats i tisdags. Grön klänning från Indien, orangea
tights, svart skärp (?), halsband från mormor och armband från Indien.
Lekfullt och sommrigt.


Min present till födelsedagsbarnet, en morot ;D


Joel.


Födelsedagsbarnet Emma! :D

Det får vara allt för idags bilbuppdatering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0