Long Away

You might believe in heaven
I would not care to say
For every star in heaven
There's a sad soul here today

-
Bild från i höstas på landet

Himla fin låt, det är va den är "Long Away" med favoritbandet Queen.
Tänker ansluta mig till resten av familjen vid tv'n en stund inan det blir nattinatti ;D
Har jag sagt att jag ska vara aktiv måste jag ju vara det ;)

Hoppas verkligen på att kunna åka in till stan i helgen med mamma (tjatar mycket om det nu ...) och på att kunna redigera mina bilder från Indien, har blivit smått beroende av Bubble Island på Facebook, och det är inte bra ^.^




P.S
Tennis imorrn ;(

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Jaa, hihi, bilder från Indien är kul! ;3

Vadå, gillar du inte tennis? :o

2011-03-18 @ 06:49:51
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0