Indien 4

Sorry för den dåliga uppdaterinegn på indien bilder ;/
Varken orkar eller har tid till bilderna från Wales, så dessa kommer att få stanna i sin orginalform, oredigerade :)






En av de bästa sakerna med indien, alla färger och former på marknader, det gjorde
det jättekul att fotta :)




JACK! ;D




Tänkte radera den här, men sen ändrade jag mig :)


Gillar mönstret på den här :)


Skojjsiga kläder




Du vet inte vem som kollar på dig ...




Klädnaden som kvinnorna bär, en sari ^^


Asså, kor va heliga i Indien, och man skulle inte röra dom, men hur har dom då klätt
på den såhär mycket?? Gubben som ledde den ville ha pengar för att jag fotta den ;/




Nytt för den här gången är att man får använda alla bilder som det står mitt namn på, på sin blogg/hemsida eller whatever du vill ha den på, SÅLÄNGE du behåller mitt namn på, och inte redigerar bilden, så alltså, mitt namn och oredigerad! ;D


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Fina bilder! :)

2011-03-19 @ 20:28:18
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0