run

Idag började bra.
Och slutade bra.
Men det däremellan var stormigt.

Hade värsta inspirationen imorse, och fottade massa fina självporträtt, och lekte med inställningarna på kameran.
Sen kom ovädret, när jag skulle ladda in bilderna i datan.
Jag drog bilderna direkt till photoshop och sen var jag liiiite snabb och raderade dom från minneskortet. MISTAKE!!!
Bara två av bilderna räddades.
Så gick det till, och jag var helt förkrossad. Jag vart ju så nöjd med bilderna! Is no more.
Pratade med mamma (som är i Danmark just nu) just då, och hon sa att jag skulle ringa pappa.
Han visste ingen lösning.
Så var det, och jag satt o kollade på barnprogram i ett par timmar innan jag åt lunch. Sen bestämde jag mig för att baka, så jag cyklade upp till centrum o handlade lite ;D Och glass :) Daim :P
Sen kom pappa hem mitt i all bakande, och jag kände inspirationen komma tillbaka :)

Sen åkte vi iväg till tippen, och sen köpte vi pizza :D

Och vänta ni bara K-holmare, ni kommer att få smaka världshistoriens godaste cupcakes ;D

Ska redigera dom bilder jag fottade igen snart, eller, nja... Inte nu ialla fall.


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Fan va surt, hatar när det blir så där med bilderna, haha! -.-

Haha, längtar efter cupcakesen! (a)

2011-04-20 @ 08:03:12
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

SV; Ja, förstår det... :/ , Hände typ samma sak för mig nyss, var ute och fotade jätte söta sniglar, haha, och blev as nöjd med bilderna, och sen fuckar minneskortet upp sig! :(

Haha, men dom är säkert jättegoda ändå, :)

2011-04-20 @ 09:51:47
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0