All we hear is Radio GaGa

I'd sit alone and watch your light
My only friend through teenage nights
And everything I had to know
I heard it on my radio

Tjossan på er :)
Ska dra till stallet om en stund, men just nu kommer jag bjuda på lite bilder på saker jag saknar...


En tjöja från mormor eller någon annan avlägsen släkting på mammas sida, som har en fläck som inte
vill gå bort på armen - detalj


Mina "farfarsbyxor" från BikBok, som (tyvär) gck sönder mellan benen... Tänk va fina
dom två sakerna över skulle va ihop?

Och den tredje och sista saken jag saknar, är det min mormor som gick bort i cancer för ett par år sedan... ;(  Hon blev endast lite över 70 år. D:

Mattis tackar för idag, men kanske återkommer ikväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0