Sovmorgon ^^

Till att börja med vill jag tacka min skola för att ni ger oss sovmorgon på måndagar, I <3 U <3<3
Sen vill jag säga förlåt för den usla kvaliten och 'utdragheten' på pållen, trodde det skulle bli mer lyckat i PS, menmen, sånt e livet ^^
Ska väl dra till skolan om en hav-timma, har annars rätt boooring nu...
Så efter skolan drar jag ner till stallet för att ha ridlektion, och hoppas på att få sötis... (INTE Prisse!) Eller så vill jag testa Macke, alla säger att han e bra, och han kom ju fyra i lördags... ^^ <3

Bilden idag får bli en annan från tävlingen i lördags ;)

- Detta är då Dick Tracy och Matilda som hoppar igång... :)

Sen vill jag ha en bild på sötis <3<3

- Sötis <3

Aja, see ya'
//Mattis

Kommentarer
Postat av: esse,

Åh , va soft med sovmorgon på måndagar ! :o , ;)

Vi har på tisdagar , men måndagar är ju snäppet bättre , haha! ;)

Fina bilder också , den första hästen va grymt fin! :D

Din lille är ju också söt , han ser lite ut som en arab på den bilden ! :3 <3

2010-09-13 @ 15:06:18
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0