Skötardag med Agnes <3

Japp..
Orkar inte skriva mer om skolan än att jag missade 20 min av NO/Labbtiden för jag trodde vi hade spanska xP
Jaja, sen följde Agnes me hem o vi fixa mellis för att ta med oss ner till stallet. Så presenterade jag alla hästarna (inklusive smeknamn osv), och sen kom Sofia, då gjorde jag Jompas vattenhink och Agnes o Sofia hjälpts åt med Viggos ^^
Sen smörjde vi lite träns och lärde känna varandra (mest Sofia - Agnes) o sen borstade vi Jompis <3 Han blev inte jätte mkt renare, men alla små "saker" i hans man o pannlugg tog Agnes bort <3 (Tack Agnes <3<3)
Så gick vi hem o jag har börjat på en ny header (som kommer bli failad, men det är väl bättre än inget?), får se hur man ska sätta in den, men kanske man kan få lite hjälp?

Dagens bild:

- 
Visst är den söt? Fottade den i en butik på landet x) (Vet dock inte om man fick fotta därinne ^^ Heheh)

Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0