I <3 Pannkakor!

Heeej !

Det här var en suuuugig dag, har haft NO-prov om krafter och jag var hungrig hela tiden så min mage kurrade och typ störde alla andra (och mig själv...), så det var inte lyckat.. Sen var jag trött och fattade inte ett dugg av det som vi skulle skriva :( Sen var det Spanska, och vi fick lyssna på Pippi Långstrump (på spanska) och alla höll på att dö av skratt xP Och Eleanor sa att hon blev självmordsbenägen av det, så vi fick lyssna på Bailando, vilket ungefär, betyder "Dansa" eller ngt... (Dock var det den roligaste lektionen idag ;) Sorry Jakob ^^)
Sen var det lunch (fiskpanetter=blä) och sen rast ^^.  Efter det skulle det ha vart bild, men Anders vabbade (Vård Av Barn) så vi hade "vit tid" ... (Blääää) Sen hade vi NO och diskuterade tryck, villket var ännu tråkigare än provet om krafter ;( Sen skulle vi gröna diskutera hur vi skulle ha storsamlingen, och sen var det sluut ! (Till slut <3)

Sen ska man väl dra ner till stallet o rida lite ^^ Hoppas p Macke eller Jompa ;) <3

Dagens bild får väl bli lilla fjordis ^^

- Ganska bra va?

Hejhej
//Mattis


Kommentarer
Postat av: esse,

Jättefin bild! :d <3

Har tänkt på en sak , din "text" som du har på dina bilder är nästan likadan som min? :3

Och shit va vi ska fota när vi åker till Indien , haha ! 8'D

I alla fall jag ! (a) <3

2010-09-13 @ 16:21:10
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Mattis

Svar till Esse: Jojo, jag har fått ideer ochinspiratipn från din, för att den var så himla cool xD Jag kommer nog åxå fotta mkt ^^

//Mathilda

2010-09-13 @ 20:23:21
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0