Är det lördag igen? x)

Jahapp, då vart det lördag, och Rabbit Heart fyller en vecka :) Tänkte inte ha ett kalas eller så, men nu vet jag det iaf <3
Idag ska jag nog bara slappa, fram tills dess att moi och pappa ska gå på We Will Rock You på cirkus. Ngn som har sett den svenska? Tror att det kommer bli underbart, Queen-fan som jag är xD Igår så blev mitt fina löv klart på träslöjden, glömde att skriva det igår :) Menmen, ska väl ta o snacka med Malda om inte hon kan hjälpa mig med headern, så den kommer upp ngn gång ^^

-
Där bak kommer jag sitta! <3 (Bilden är från google)

Sees
-Mattis

Kommentarer
Postat av: esse,

Om du loggar in på msn o skickar headern , så ska jag se om jag kan få in den åt dig! ;) <3

2010-09-18 @ 18:33:34
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0