Tisdag.

Hej på er :)

Idag har jag vart i stallet och gosat med Jompa <3

Men vi börjar med igår :)
Inget specielt i skolan.. Planerade och gjorde provet på fotosyntes och förbränning och det var ett sugit prov.. Även om det var bättre än det i NO vi har haft tidigare. På Spanskan läste vi capítulo cuatro - una foto, och i uppgift till nästa vecka är att presentera sin familj. (För er som inte visste det ^^)
Sen hjälpte jag Agnes som var DJ med att städa efter alla smutsiga elever.. ^^ På bilden skulle vi skriva ett ord i trepunktsperspektiv. Gissa vad jag skrev?
För er som inte vet, ta reda på det xP Sen på NO:n var Casper lärare, och berättade om broar och gav oss uppgiften att bygga, just det! En bro, med olika material. Inte världens roligaste, men ändå ^^
Sen på ridningen fick jag Especial, och det var ok.. Inte jättebra, och inte jättedåligt.. :)

Så till nutid altså ?
Fick inte så mkt gjort i svenskan, men hjälpte Agnes med hennes novell, och på musiken pratade vi om orkestrar. TRÅÅÅÅÅK!! Vem bryr sig om alla svenska symfoniorkestrar???
Jaja.. NOn var ok, men Jakob vabbade, så Casper fick berätta om alla broarna, och vi fick börja göra ritningar på våra broar. Jag och Bella ska göra en Valvbro. (Titta, jag har lärt mig!!)
Sen hjälpte jag DJ:arna igen, men nu klarar de nästan allt själva! (Titta, de har lärt sig!!)
På den vita tiden pluggade jag romarriket, och fick reda på att Nero inte var en kul snubbe. Läs om honom för att förstå.. Sen var det IDROTT!
Bella och Livia hade lektionen, och det blev *trumvirvel* DANS!!
Ganska kul, faktiskt :D Vi lärde oss en dans, och lite sånt :)
Nämen, nu glömde jag en sak ! Lunchen! Vi fick laxpanetter och potatismos (Men fisken smakade rök..)
Iaf.. Min mobil funkar fortfarande inte, och jag fick gå hem, och sedan drog jag till stallet :) Där Sötosen väntade på mig :) <3 (Inte du Sofia ;))
Så borstade jag massa, och Sofia gjorde listor. Oberoende resultat. (*Harkel*)
Hehe ;D
Sen fick jag göra fotbad till Ellen. Hon kunde tydligen inte göra själv..

Hejjdå :)
                                                   -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0