Ridning! :)

Hejhej!

Nu är det dags för ridning igen!

Men först tänker jag gå igenom gårdagen (för att jag inte hade möjlighet att skriva då), och då var jag på landet, och sedan åkte jag hem, stressade massor, och åkte till Vickis avskedfika. Och Robert var där. (Inte för att jag har någon aning om varför) Hen fick bli våran slav ^^
Sen kom jag hem och kollade massor av bra hungerspelen-sidor :)
- Indivisible: Finnick and Annie (Mockingjay)
- Gale vs Peeta vs Finnick (HG)
- Den sista är till Nea och Bella :) Hungergames perfect cast

Alla är jättebra, men den första innehåller lite spoilers..

Idag är det ridning, och jag redigerar lite höstbilder från landet :)

-
Lite sött va?

Hejjsvejjs!
                                                 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0