Länge sen! :S

Lessen att jag inte har skrivit, men, jag HAR ett liv utanför datan, såå..
Men iaf, tisda'n orkar jag ibte skriva om men i onsdags (igår) hade Casimir och Max våran idrottslektion, och vi körde dodge-boll, för er som vet vad det är :)
Sen följde jag med Agnes hem, och vi nördade lite Just dance till Wii:et. Jättekul, och jättejobbigt :) :S Men iaf .. Sen fixade vi maten, och sen fick vi efterrätt. *Mums*

Idag har vi inte gjort ngn spec. bara att jag blev klar med idrottsuppgiften om cirkus, och jag börjar närma mig att bli klar med civilisation-saken :) Sen jobbade jag i matte, och lyckades få ett nytt mejl-lösenord :) (Och sen sabbade jag nästan en dataskärm, men det ska vi inte prata om nu xP)
Aja, och nu är jag hemma, och ska väl ta redigera lite bilder från ammarnäs sen :)

Hejdå på er ;)
                                                  -

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul =D Måste ochså bli klar med cilivisationerna!!! Så tråkigt!!!

2010-10-22 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0