En helg med Malda ^^

Hej på er.. Har vart hos Malda i helgen, och vi har haft ett fullspeckant shema :)
På vägen dit blev det massa köer, och det tog ungefär tre timmar (normaltid: en och en halv - två timmar) så när vi kom fram ville vi bara äta. Edenbergarna hade redan ätit, så de satt bara med när vi åt. Lax i nån sås och pasta. Inte det godaste jag ätit, man gott ändå.. :)
Sen nördade vi Wii till kl 00:00 typ ^^ Sen följde jag med Malda till stallet och fottade, så bilder kommer snart :) Hela 51 bilder, efter rensning :D Vi hade kul och fixade i stallet. :)
Sen när vi kom hem spelade vi mera Wii, och såå.. Sen kollade vi roliga klipp på internet, och de bästa är på svt.se "Panama" del 5 tror jag att det är. Kolla till slutet, för att det är roligt :)
Iaf, Olmar är söta, så är kommer en bild på en.
-
Sååå söta <3

Idag planerades att åka och köpa en ny ridväst till mig, men nepp, det gick inte, för de hade knäppa öppttider.. Ska göra det på tisadag om jag får tid över från packningen. Ska med min moster imorrn, till stan och fika :)
Ska prata med Bella om vad jag ska packa till Wales, eftersom vi åker på onsdag :) Iaf, ska ta o dra nu , måste fixa saker :)

Hejhej <3
                                        -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0