Indien 12

Wow, måstemåstemåste bli klar med bilderna från Indien nu!!! haha ;)

Ähum, vi var vid en sjö... Det här är på ena sidan om bron som gick över den...


Och det här var andra sidan... Ganska skillnad va??


Asså, jag var inne i en fas när jag redigerade dessa bilder, och det var
fåbildernasåinteverklighetstrognasommöjlligt om någon undrar.


Som sagt... Men det var vackert ♥


Jag inser nu att jag hade ju kunnat fotta på
miljoner andra sätt... det hade blivit finare ...


hmm.. What was I thinking?


Aja.


Den här vart ok. ändå..


Vattenfall ;D


Måste vara världens läskigaste trappa?


Stackars, stackars hästar :S

Vackert ♥

Och det får avsluta för idag!

Taco hej!
Mathilda ♥

Kommentarer
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

sv; tacksåjättemkt! c:

okej, ja, tack för kritiken! (: förstår dig verkligen! innan mitt "genombrott" eller vad man ska säga xD innan den hamnade där på blogg.se sida så var typ min blogg lite så halvbra haha, asså den hade inte så många besökare som den har nu! men ska försöka tänka på det mer eftersom nu kommer nytt folk och besöker min blogg, och när man blir större med bloggen kan man inte skriva som en kratta, haha ;D men nu när jag skrev denna kommentaren så förkortade jag hela tiden, så jag är ju van, så ibland kanske det blir några förkortningar för jag inte tänker på det (;



KRAM! ^^

2012-01-09 @ 12:50:19
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: ISAB3LLA- photography

Superfina bilder! :D

2012-01-09 @ 14:34:15
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0