En lista

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov som en stock. 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kom nyss hem från att ha firat våran inneboendes födelsedag genom lunch och boule i Vaxholm. 
Vad har du druckit idag? Äpple- och hallonjuice, Trocadero, någon blandsaft och vatten från när jag svalde min allergimedicin. 
 

[härifrån]
 
Vad var det senaste du åt? Tårta med Tiramisou-mousse, biskvibotten och riven choklad på. 
Vad var det senaste du köpte? Min nya fina väska (visar i veckan) från Beyond Retro för 399:- 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå-grå. Eller vänta? Aja, den har i alla fall två stycket små mini-fönster som man kan kolla ut genom. ;)
Vad är det för väder hos dig nu? Lite soligt och några enstaka moln. Ganska behagligt. 
Godaste glassmaken? Mint och choklad. Mums. 
 

[härifrån]
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja... Jag vet inte. Kanske att det är så för vissa? 
Sover du tungt? Ganska. Tror det i allafall ...
Drömmer du mardrömmar? Drömmer ingenting för tillfället... Jättelängesedan jag drömde faktiskt. Nån som vet varför?
Trivs du med ditt jobb/plugg? Jaa... Fasst det är skönt att det blir sista året nu till hösten/våren, och sedan mot gymnasiet! (villket påminde mig om att jag måste kolla linjer...)
Favoritklädsel? Jag venne. Jag gillar klänningar och kjolar. Men just nu gillar jag mina hängselbyxor jättemycket.
 
[härifrån] 
 
Vad ser du om du tittar till höger? Min (familjens) kamera, lite random skit som hänger på min dörr och min garderob. Och en hög med smutstvätt. Måste ta hand om den snart. 
Vad gör dig glad? Mina vänner. Att kolla på musikvideor med Queen. Jompa (fasst nu blir jag mest ledsen...). Fotografi. Bra bloggar. Te. Bara göra random saker. 
 
[härifrån] 
 
Vad ska du göra härnäst? Fixa lite tidsinställda inlägg till i veckan. Lyssna på musik. Kanske läsa.
Höger eller vänsterhänt? Höger!! 
Humör just nu? Mätt. Lagom trött (mitt standardhumör). 
Favoritgodis? Choklad, Daim, eller allt som smakar cola. Får dock inte äta det ännu...
Kläder just nu? Linne, hängselbyxor, brun kofta och lite radom armband. 
Hur många kuddar sover du med? En vanlig och två prydnadskuddar, en under min vanliga och en längst inne i hörnet för att jag inte ska fastna i mitt snedtak ;D
 

[härifrån]

Spelar du något instrument? Nope. Men har spelat blockflöjt och vill kunna spela gitarr. Kanske ska ta fram pappas och öva lite?
Morgon eller nattmänniska? Natt FTW!! Har supersvårt att sova, och att vakna.
Vad är viktigast för dig? Mina vänner. Min familj. Hästar. Min kamera. Min dator. Random saker i mitt rum (bland annat en vinylskiva jag köpte för 50:- på en loppis)
Är du kittlig? Väldigt.
 

[härifrån]
 
Stjärntecken? Fiiiiiisk!
Äckligaste insekten? Alla! Gillar dock inte nattfjärilar/malar. 
Stökigt eller välstädat? Så länge man kan ta sig fram funkar det mesta för mig. 
Vad längtar du mest efter just nu? Karlshem imorrn! Vill rida igen (har inte suttit på en häst sedan i våras!)
 
[härifrån]
 
Listan kommer [här] ifrån
 
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0