Because we want to!

Bläckhjärta och randig tröja.
Slappardag.
Mest för vädrets skull.

Har min nya randiga tröja och mina nya jeans.
Minns gamla sånger, från när man var mindre.
(Lät väldigt gammal där.)


Bella. Vi lekte med kamerorna väldigt mycket ;D


Och hade kul med mitt förstoringsglasgalsband,


och långa slutartider.


Gjorde (vansinniga) expriment i ett mörkt rum.


Fotade Oscars lysande lampa(/sak) och jag blev väldigt nöjd :D


Hade ännu mera kul med lampan :D


Sen lyssnade vi på musik när vi nördade sims3 ;D (det roligaste var när jag skulle redigera den här bilden kom denhär låten upp på spotify xD)


Vi passade katten Muffin


Sen gick jag hem i kjol och T-shirt vid nio-halvtio på kvällen föratt mamma och pappa hade druckit vin ...


Sen dagen efter låg jag i hängmattan (den är randig för alla som vill veta) och lekte med kameran, här har jag zoomat ut medans jag fottar :D


Och här ser man mina fina (ganska bleka) ben, och Bläckhjärta.


Sen bakade vi cupcakes med mintkräm i hos bella. Här ser man mig när jag slevar upp smeten i formar.


och medans vi väntade på att dom skulle svalna picknickade vi i trädgården (utan picknick)


vi fotade himlen (och överredigerade den)


Och varandra C:


Och sen (efter vad som kändes som en evighet) var de klara :D Jag hade hjärtströssel på mina <3 Bella hade månar på, och sen hade vi på djur också :P


Och så dekorerade jag med blommor :)


Bella åt ungefär såhär mycket av sin.


Och vet ni? i det här hålet bor en IGEL-KOTTE!!


Sen diskade vi, och skrattade åt att jag hade hängt upp spritsen för att torka såhär. XD

Ska väl ta o redigera mer bilder nu ;D
Mattis ;D

Ska kanske länsa kylen på cupcakes åxå :P

Kommentarer
Postat av: Bella

Kuul! :D kan du ta bort bilden på muffin e du snäll? :O

2011-08-08 @ 11:11:23
URL: http://ghosts.webblogg.se/
Postat av: Bella

Inte jag som vill, mamma.

2011-08-08 @ 20:16:34
URL: http://ghosts.webblogg.se/
Postat av: Bella

IGELKOTTE!

2011-08-08 @ 20:18:37
URL: http://ghosts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0