Just becouse I'm losing, doesn't mean I'm lost

Hejhej :)

Nu är lillasyrran och mamma och kollar på råttor ^^ eller, ja, dom köper råttorna nu 8) Ska se om jag kan lägga ut bilder på dom imorrn, eller senare nästa vecka, för man får inte hålla på med dom nu i början...

Ny favvolåt: Call Me Bitter - Mattis :) För er med spotify är det bara att söka på den :D lite kul att hon har samma namn som mig xD

Menmen.... Ska se om jag kan lägga upp en eller ett par bilder från stallet i tisdags, eftersom jag ska till Täby Galopp imorrn, på nån invigningssak med Farmor :D


Sötisen <3

Men nu ska jag dra mig tillbaka till mitt PS ;D


PS
I'm not wierd, I'm limited edition ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0