April, April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Då vare första april :)
Tänker på om jag ska lura någon, eller låta dagen gå så normalt som möjligt :) Bella, Andrea och Livia (<3) kommer över om typ en timma (längtar) och då ska vi se vad vi hittar på :D Kanske kollar på en film? Eller går ut (fasst, nää, den är typ dimma och superduper dålit väder) xD Det är iaf studiedag (antagligen efter förrförra årets incident som ledde till fuktsakdor på apoteket xD) , MEN jag har tennis, kanske skippar den (beror på vad Agnes gör...) Och är med kompisarna hela dan? (Får se vad mamma tycker ;D)


Jag o Agnes hade liite kul förra veckan ;) <3


Kommentarer
Postat av: Agnes<33

Varför kunde du inte komma? :( Jag kunde inte komma för att inte du kom... Jag skulle ju få skjuts av er :) <3<3<3<3

2011-04-03 @ 21:48:03
URL: http://angans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0