Najs dag ;)

Japp, som rubriken säger har jag haft en rätt så najsig dag, och slappat nästan hela dan hemma..
Men iaf, så imorse åkte jag o mamma till Tebban och handla kläder, så här är en lista (och kanske bilder) över vad vi handlade:
- <- Lila klänning; KappAhl 179:-

Mörkgrön klänning; KappAhl 299:-
-<- Rutiga pyjamasbyxor; H&M 90:-



Sen åkte vi hem till ett, för att jag skulle hjälpa Sofia med hästen inför tävlingen, och jag hoppades på att hon skulle få min sötis, men hon fick Sinpan ist, så det var bara att bygga banan och börja borsta...
Så satt vi och kollade, och Sofia slutade som 3:a i ridskoletävlingen och så blev det osäkert på det hela, med privatisarna...

Sen kom man hem, och så åt vi tacos till middag, och nu kollar vi på Dansfeber, villket var extremt kul när Nassim Al Fakir skulle dansa tilll "Single ladies" ;D
Då kommer frågan, vad tycker ni om "Dansfeber" ? Brukar ni kolla på det?

See ya'
//Mathilda <3

Kommentarer
Postat av: Elin magnsjö <3 <3

älskar dina byxor !!!!!! dom såg sååååå mysiga ut <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <333333333333333333

2010-09-12 @ 11:46:56
Postat av: esse,

Tyckte pyjamas byxorna va grymt snygga ! ;d

Såg lite av Dansfeber , men jag tycker inte det är så jättebra , haha ! ^^

Finns ju lixom bättre program ! ;)

2010-09-12 @ 19:24:10
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0