Sad

Jupp, idag är jag lessen, som rubriken säger. Har nyss fått reda på att Eleanor, min svenska + spanskalärare har sagt upp sig, så vi kommer inte ha henne som lärare efter julen :'( Kommer aldrig vänja mig vid en ny lärare, och jag tycker synd om niorna, eftersom deras sista termin blir med en ny lärare i svenska + B-språk :|

Men nog med min sorg (och hela skolans), efter en förfrågan av en läsare ska jag berätta vad vi gjorde i Wales :)
Första dan var resedag, och andra dagen åkte vi iväg till resturangen där Penny (Bellas faster) jobbade, och sedan hem till henne :) Först så lämmnade vi bara våra saker och bytte om till bättre kläder att ha ute, sedan skulle vi ta in fåren från hagen, och sedan dela upp dem i de som skulle säljas och de som inte skulle :) Så Bellas och min uppgift var att få fåren in i uppdelnings-saken, eller vad den kallas :) Det var roligt, men mindre kul när geggan (som jag inte ens tänker nämna vad det var i) skvätte upp i ansiktet på en :/ Men iaf, sen kollade vi på film...
På kvällen gick vi på bonfire night och såg massa fyrverkerier (Bilder kommer sedan ^^) och sen åt vi en hamburgare..
På fredagen gjorde vi inget speciellt, vi kollade mest på Bones och Ice Age 2, osv.. Sen åkte vi tillbaka till Trudy och Mark (Bellas farmor och farbror), och gosade med Seb (Hund).
Och sen på lördagen åkte vi till Hereford och shoppade på primark, och sedan gick vi på en jättegod resturang och på Starbucks. Och jag köpte mitt halsband (bild i förra inlägget).
Sen åkte vi till begen och klättrade lite (bilder kommer ^^)
På söndagen åkte vi hem och jag fottade yellow submarine (bild kommer :))

Idag är det invigning av nya ridvästen, och jag hinner inte skriva mer , ses :))

Mathilda

Kommentarer
Postat av: esse,

Åh, vad roligt ni verkar haft det! ;d <3

Hoppas ridvästen passar , haha ! ;D <3

2010-11-09 @ 07:49:57
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0