16 år gammal


Bild på mig och gosiga Nea från idag, bilden är tagen av ingen mindre än Bella . Tack för att ni gjorde den här dagen så himla bra ♥
Idag fick kameran följa med till skolan, för det är ju trots allt min födelsedag idag. Den skickades runt lite granna, men mest blev det nog Bella och jag som fottade :)
Jag fick sång vid lunchen av hela klassen (och en hel del lärare) och en liten födelsedagsbakelse av mina fina vänner Nea och Becca, och massa gratulationer från hela skolan. Så tack än en gång!
 
Imorgon kommer det vara tomt här, men på fredag kanske jag visar upp lite presenter o sånt ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah, jag var ju den enanstående fotografen av den där fina bilden Mattis! x)

Svar: Haha, jag trodde det var Bella, men jag har då ingen koll ;)
Mathilda

2013-02-21 @ 10:50:28
Postat av: Livia

Åhh finisar <3

Svar: taack :D <3
Mathilda

2013-02-25 @ 20:56:09
URL: http://liviasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0