PRAO! imorrn

Skulla ju egentligen praoat idag, men sen blev jag ju sjuuuuk i fredags och har vart soffbunden sen dess...
Förutom en liten paus i lördags för Grease-party med Alex ♥

Så med andra ord har min helg bestått av halstablettsdrogande, hostande, TV-tittande, soffsovande, snytande, och nu senaste natten även näsblödning. Blä... Det suger att ha tunna blodkärl i näsan... (och det SKA vara bortbränt, men nä, det tänker inte min näsa lyssna på...) Blev ett par rejäla fläckar på madrassen...

Ska se ifall jag kan få upp lite bilder också ;D (Inte på min säng...)


Bild från i onsdags när jag väntade på Bella och pappa.


Packning!! (Troligtvis kommer datan med, så jag kan hålla er någorlunda updaterade (om det finns Wi-Fi))


Resekläder, hörlurar och bok ♥

Ska vila lite nu, och så hörs vi senare
Mathilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0