Sista dagen i åttan



Detta hade jag på mig: Klänning - H&M , Kofta - Monki , Tights (med lite spets längst ner) - Åhléns , Väska - mammas/mormors gamla , Halsband med guldhjärta - Doppresent

Efter att vi hade sjungit klart, fått våra betyg, sagt hejdå till niorna, gråtit en skvätt och käkat tårta, gick fem av oss i klassen hem till Bella och kollade på Star Trek, (den var rätt okej ändå) lagade pasta-gratäng, och allmänt chillade tillsammans.

Efter det, när klockan började närma sig fyra kom ett par till personer över, och sedan stack vi till Kråkudden för grillning med resten av klassen.
Vi hade väldigt kul, några badade, och så.

Idag tror jag att jag ska gå på en promenad, och packa inför teaterlägret på lördag.

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0