En glittrande sak till min telefon









Har vart borta den här veckan. Mycket.
I fredags var jag på studentfest, i lördags på födelsedagsfest och idag var jag hos Nea för att kolla på film och mysa i regnet.

Och sen hade jag glömt min nyckel och familjen var i stan för att syrran skulle springa mini-maran, så jag drog till tebban för att min gamle trotjänare [länk] har fått gå i pension. Han var rätt så sliten, och lite trasig.

Så en glittrig kostym fick det bli till telefonen, för 80:- på Kjell o Company, och även en anteckningsbok från Accesorize för 95:-.
Fasst jag betalade inget för jag hade sköna presentkort. 

Sen har jag chillat, och ska nu spela lite sims.
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0