Walking in a Winter Wonderland

Bilderna från idag dårå, och sen blire lite sims skulle jag tro. 


(den här är inte från idag då, men igår) jag lyssnade på den roligaste låten i världshistorien medans jag fixade iordning i mitt rum. 


(också igår) fick för mig att jag skulle fotta mitt halsband som jag fick i juklapp av mina mostrar, och hittade en del i min bok (Bläckdöd av Cornelia Funke), som passade lite?


dålig ful bild på mitt snacks. Chips ♥


Den här är från idag. Sen hade jag ju vitbalansen på glödlampa, så bilderna blev lite skumma, men det ger ett trollskt inslag i bilden, eller hur?


Ser ut som att det är grymt mörkt, men den är från ca 11 på dagen, det är ju vitbalansen som jag inte fattade då.


Sen gick jag ner till stallet (jag tror jag såg min kompis - Sofia, var du där?), och där träffade jag pållen Space, och lyckades rätta till vitbalansen efter att ha bytt till vårat nya objektiv, som e värsta fettot (eller, tja, nästan).




Hälsade lite på sötnosen ♥♥♥


Och "privatarna".


Den här var väldigt nyfiken på kameran, så man fick vänligt, men bestämt flytta på den ;)


Närgången som sagt. ♥




Sen gick jag ifrån deras hage, och då började de bråka om någonting, med det gick iallafall ut på att försöka dra av den andre täcket(?), så det var det de gjorde...


Stog en bit bort, men jag måste säga att objektivet sköter sig utmärkt, det fick finfint att fokusera ;)


Det var lite skumt läskigt att titta på xD


Lite krumbukter ♥


Lilla Viggo. Första hästen jag red på viggan faktiskt ♥


Och Candy. (svårt att gissa??)


Och sen begav jag mig hemmåt för att jag höll på att frysa ihjäl.

Mathilda ♥

Update:
Om man håller musen över bilden blir de klarare. ♥

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Vad är det för nytt objektiv du skriver om? :) Är det det ni köpte i USA eller har ni skaffat ännu ett? :D

2012-01-15 @ 15:35:09
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0