Tusen vattendroppar - USA del I

Ojoj... Här blir det mycket idag xD Men jag har sjukt tråkigt, så jag tänkte att vi tar USA-bilderna i några omgångar. De flesta bilderna är fotade av min mamma, för jag hade ingen inspiration just då, och sen har vi tyvär inga bilder från Harry Potter World eller Islands of Adventure, för vi tog inte med kameran xD

Typ ett par dagar in på resan, efter att vi hade inhandlat nya objektiv och stuff till kameran ;) Så jag fottade mamma för att lära eller att fotta så här ;)


Jag hade inget stativ (vi har inget över huvud taget), men jag blev ändå nöjd över den här,
eftersom den var inte sååå oskarp...


ojoj... Fottade en korsning som vi bodde vid. Det fanns EN sorts livsmedelsbutik btw, och den hette Walgreens... skumt?


Det är svart i kanterna för att vidvinkel-linsen (?) som vi köpte gjorde det med bilderna när man hade den på mest utzoomat ..


Det var asgrymt ställe att fotta på ;)


Här satt vi ner och väntade på bussen, jag märkte just nu att det blev en sorts "fisheye" effekt på bilden... Wierd?


[Väntar på bussen, väntar på helgen, väntar på livet, det har jag gjort i tjugo år]


Vi åt mat på det BÄSTA stället nånsin, som var ett asgrymt ställe som hette Johnny Rockets,
och som jag tror var inspirerad av 50-talet, och dom hade absolut dom bästa milkshakes-arna
jag har smakat. Kärlek till personalen ♥


Hihi.. Asgrymt ♥


Jukeboxen på Johnny Rockets


Mamma fottade Ellen när hon badade (och poserade?)


Ellen är foto-modell?


Sen gick jag med på att fastna lite på film åxå... Man måste ju bli ihågkommen??


[Tusen vattendroppar]


Pappa var i och badade också..

Och nu slutade det som jag hade velat att det inte skulle vara... Sjukt mycket bilder, även om mattis bara tror att hon väljer ett par bilder..

Mathilda ♥

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Men det är kul med många bilder! :D Mer, mer, meeeer! :3

2012-01-05 @ 18:56:04
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

SV: Prova att hålla inne Shift samtidigt som du byter rad när du skriver inlägg, för det måste jag göra för att det ska funka. :b



Och tack antar jag, haha... 8)

2012-01-05 @ 19:27:46
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0