Jag kan faktiskt

Jag kan spela lite piano. (Asså, inte bara Lille Katt)
Vi hade nått i skolan idag som kallas för musik, vilket betyder det ämnet när läraren tvingar en att spela gitarr, fasst fingrarna inte kan sammarbeta med hjärnan, och sen när man har fattat hur man ska göra måste man spela tills fingrarna värker.
Typ.
Jaja, änyway, vi hade iallafall det idag, och förra veckan fick vå förslå låtar vi skulle spela med klassen, och då föreslog vi bland annat Never Let Me Go med Florence + the Machine och låten Safe and Sound med Taylor Swift (feat. the Civil Wars), som kommer vara med i Hungerspelen-soundtracket. 
Men, som Queen-nörden man är, kunde man ju inte låta bli att lockas av frestelsen att säga någon bättre låt. (förlåt Agnes C:)
Så jag bara hasplade ur mig, nånting i stil med "Vilken Queen-låt som helst?" och vår musiklärare skrev upp det
Hihi :D
Och nu slutar folk att läsa om min ointressanta dag. 
Och jag ska gå vidare i historien. Men idag då, så säger vår musiklärare att de andra låtarna var för svåra för vår (inte så) musikaliska klass. Så påpekar han att det var någon som hade sagt Queen-låtar, varpå jag sträcker upp handen som Hermione i Harry Potter. Jag blir i princip överlycklig. (vem blir inte det, när de andra låtarna vi har kört är Cadilack och nån annan skum låt?)

Så nu övar jag lite hemma på att spela Another One Bites the Dust. På piano. Det som är bra är att jag kan nästan allt. :D

Sen stack jag till tebban för att köpa ett nytt iPhone-skal, eftersom mitt vita i silikon drar åt sig smuts. Typ.
Men det var efter en promenad. 


Det här söta skalet kommer från Accesorize ♥


Och baksidan ♥


Hejjsvejjs ♥
Mathilda ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?:)

2012-01-18 @ 20:14:28
URL: http://nnataliedaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0