I'll give you all this and heaven too

Bara ett litet tips innan jag somnar *gääääsp*
Jag diskar hemma 5 ggr/veckan och jag tycker att det är sådär kul ... Men sen kom jag på en sak som jag har väldig användning av nu, och det är att jag lyssnar på musik med lite upptempo (typ partylåtar) eller som iaf går att dansa till, och sen är det bara att rocka loss! xD
Även om man inte diskar som jag gör, kan man göra så när man ska tex städa sitt rum eller göra andra saker som man tycker är tråk. ;)

Kramar
Mathilda ❤


Kommentarer
Postat av: Amanda Johnsson

Din och mimmis blogg (mimmiiiss.blogg.se) ÄR DOM BÄSTA SOM FINNS!

Älskar era bloggar! :D

Sluta aldrig blogga!

KRAM FRÅN DIN STÖRSTA BLOGGLÄSARE AMANDA JOHNSSON

2012-01-15 @ 00:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0