I want to travel

Åh. Tänker göra som min kompis, och skriva lite om drömresmålen det här året.


Det första är såklart London ♥ Där vill jag typ bo. ♥ Tror att jag ska jobba där efter gymnasiet och skolan ♥


Sen vill jag ju till Indien, det finns ju så mycket mer att se av det :D ♥


Sen vill man ju såklart åka till New York bara för att få bara där. ♥ Det verkar så himla häftigt på nått vis ♥


Sen kan man ju nästan inte missa Australien ♥ Varma vatten, ljusa stränder, soligt väder ♥


Sen behöver det ju inte bara vara under 2012 ;) Kan ju komma under senare år att jag vill åka nånstans av dessa ställen. Men det är dom som lockar mest just nu ;)


Mathilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0