julafton, del 1 - hemma





Lite bilder som jag fottade hemma, under julaftonsmorgonen, hemma hos oss. Jag tror att det ska gå att om man klickar på bilderna så blir de större, men jag vet inte, om inte får ni klaga ;)
 
Lista över julklappar som jag fick hemma: 
  • Japaneese Cherry Blossom parfym från the body shop. 
  • Fotoguiden fototidning med massa tips. 
  • Trisslott
  • Pyjamas och kofta röd/grå
  • Chaite från espresso house
  • Canon 50mm f/1.8 II objektiv till kameran(!) med tillhörande uv-filter
  • Fem myror är fler än fyra elefanter VHS som jag ska göra om till en annan sak ;)
  • Berättelsen om Pi, Var är Alaska?, Bitterblue och Tystnaden i Bruset. 
  • Två fotoböcker; Photos that Changed the World och 75 tips för bättre fotografier
  • LP-ram
  • Mobilväska
  • Just Dance 4 tillsammans med lillasyrran.
 
God fortsättning på er, mer bilder kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Fina julklappar! :) As kul med nytt objektiv ju! :) Jag och Emrick fick också Just Dance 4, så jag antar att det kommer dansas en del nästa gång vi ses, oavsett vem vi är hos, haha? ;)

Svar: haha ;) jo, det är fett bra ;) Sen ska vi typ resa också, men det vat jag inte om det räknas som en julklapp :D Har dock inte prövat spelet än, men ellen har, och hon tyckte det var ok ;P
Mathilda

2012-12-26 @ 19:48:26
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0