Retro och Bamboo

Hej alla glada!

Igår var jag och min kompis inne i stan, eller närmare bestämt i SoFo som är ett retro och vintage "distrikt" på söder i stan.

Vi hade en trevlig dag som inkluderade; att det regnade, att vi gick åt helt fel håll och kom vilse, att vi såg en lång man i platåskor och ljuslila hår (som var ganska läskig måste jag säga), och att se självaste Danny Saucedo!

Vi fikade och gick på massor av second-hand butiker, och jag fick med mig två nya älsklingar hem: En blå långärmad tröja/klänning med katter från Stockholms Stadsmission för 90:- (kommer från början från ett märke som heter Insight) och en supergul långärmad tröja från Beyond Retro för 139:-

Jag är supernöjd ♥

Sen installerade jag (med lite hjälp av pappa när tekniken hatade mig) även min ritplatta som jag fick i julklapp för ett par år sedan också ♥

Orkar inte bjuda på bilder, ska sitta med lite nyinscannat ett tag :D
Mathilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0