Bildregn

Let there be pic's!


Bild från gudvetnär på min fina rosett som jag fick av en kompis på min present ♥





Sen har jag druckit te också :D ♥


Och fottat blommor





Och handlade på Hööks; en man- och svansborste, pälsglans (ekologisk), ridstrumpor, sadeltvål och låda till den samt ett nytt ridspö, eftersom jag lyckades ha sönder mitt förra. 




På landet fottade jag genom tele-objektivet


Vi busade med Benson ♥


Hund ♥


Allmänt krypande på marken






Detta är en gammal fiskestuga, något ombyggd, men har sett ut såhär sedan min gammelfarmor och hennes man köpte detta runt andra världskriget. (dvs, ca 1939/1940) 


Därinne finns massor av gammalt porslin, och det är väldigt vackert ♥


Det här är nått engelskt tror jag.


Det finns blommor längs med husväggen


Ljuset faller fint i skogen kring den lite mindre stugan


Och vintern låg kvar på många ställen, även om det var vår.


Och blåsippor ♥


Och vid ångbåtsbryggan finns en kul skyllt.

Och det får väl vara allt för just nu.
Ska ta och reseacha om Aten, någon som har tips på vad man kan göra?

Mathilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0