saker du inte visste om mig :D



- Jag har en fobi för nattfjärilar som kommer in på mitt rum på natten.
Jag vågar inte vara inne på mitt rum om det är någon sån där x)

- Jag är jättemörkrädd.
Jag vågade inte släcka min lampa i mitt fönster för att jag var rädd för att det skulle komma en hand från fönstret (jag bor på andra våningen i mitt hus!), och jag vågar knappt vara nere i vår källare ensam.

- Jag kan texterna till nästan varenda Queen-låt.
Jag gillar bandet Queen så mycket att jag i princip kan alla deras texter :)

- Jag har aldrig smink.
Eller, tja, nästan aldrig. Känns så onödigt. (speciellt när man fått kommentarer i sexårs av folk som undrade om man hade mascara på sig) och sen så är det jobbigt att ta bort xD

- Jag har nästan alltid bitigt på mina naglar.
Men för ca 5-6 år sedan började jag riva loss hudbitar från mina fingrar runt omkring naglarna, så att det nästar hela tiden blöder. Nu har jag börjat komma ifrån det, men inte så mycket.

- Jag är jättefeg ;)
Jag vågar inte göra massa saker, och jag är rädd för massa saker.

- Jag blir inte kär i kändisar (tex. skådespelare/sångare)
Känns så onödigt, och jag vet inte om dom beter sig som puckon eller om dom är jättesnälla?

- Jag prenumererar på KP.
Och har gjort det sen 2004 ;)

- Jag tycker inte om att tävla i sporter
Jag är ingen tävlingsmänniska.

- Jag har gått på truppgymnastik
Men det var ganska länge sedan, och jag slutade för att dom andra "mobbade" mig. (och för att vi tränade kl 09.00 på lördagar)

10 spännande saker om mig ;D
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Amsoca

Är det du på bilden? :)



//Amsoca

2011-09-29 @ 18:44:53
URL: http://amsoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0