Indien 11

Nästa inlägg med bilder från Indien ;D Bilderna är ifrån munnar och resan dit.

Hmmmm... hur tänkte dom där? Vi stog på en bro...


Ena sidan av bron, med ett vattenfall under.


Och andra sidan...


När vi väl var framme (efter ett antal äckliga stop), fick vi gå på promenad i bergen med mannen vars familj vi skulle bo hos. Det här är himlen. (såååå svårt att gissa!)




En blomma på deras tomt. ♥


Bara så himla vackert ... ♥





Ants ;)




Just a lovely weiw ♥ (varje morgon när man vaknade)


Och för alla er som har undrat, så här ser en av mina favoritplantor (förutom som på mitt rum) ut. (gissa någon?)


En söt pojke som kom och hälsade på oss när vi gick i (te)plantagen :D söt ♥


Smått överredigerad bild på lite mer fina plantor :D


Lovely ♥





Min pappa (i orange), Pontus (i blått) och mannen vi bodde hos (i rutigt).




Så jäkla häftigt ♥


hihi ;)




Just awesome ♥




NEJ det såg inte ut såhär, jag bara hade kul i Photoshop ;D


Så här såg det ut från vår balkong varje morgon.


Kvinnor från byn. Med (förlåt att jag säger så) cp-objektivet som inte kan fokusera i dåligt väder.




Bäbisen va så söt ♥

Well, that's all! (for now)
Mathilda ♥

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Åh gud, så sjukt söt bild på bebisen! :')

2011-10-13 @ 19:29:25
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh så fina bilder :') älskar de med människor i sig!

2011-11-05 @ 16:14:02
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0