Kings and queens have all knocked on his door

[My boy builds coffins and I think it's a shame
That when each one's been made, he can't see it again
He crafts every one with love and with care
Then it's thrown in the ground and it just isn't fair]

Idag är bra.
Hoppas jag iallafall.

Vi börjar från början idag då. Allt är inte från idag, men nästan.

Blommor i motljus. Mer ska inte behöva sägas.


Förgetmigej ;) testade nått skumt i PS, men det blev ganska snyggt :)


Grässtrån i motljus (nästan motljus då)


Torsdagens klädval. Svarta moki-byxor och gul tjocktröja från Stadium.


Jag gillar att fotta mig själv i motljus xD


Sen fick jag mitt andra månadens fördömme på fredagen, Bella fottade. :D Jag ser liite
konstig ut i ansiktet... Men det är bara att ignorera xD


Min goda dagens lunch ;D


Syren. Mmm.. Dom doftar ljuvligt om man luktar på dom, vettu :D


Syren i (motljus)


Dagens outfit dårå: Jeansjacka - Thailand (MBK?) , T-shirt - Esprit , Jeans-shorts -
H&M , Tights - JC , Halsband med bergskristall - Birka (vikingastaden)


Smycken: Krokodilring - Åhléns , Klocka - Swatch , Armband - Indien

Idag har jag varit busy.
Först kollade jag på film med Bella (The Last Airbender), och den va jättebra !
Sen konsert med Ellens kör.
Sen Ellens danuppvisning.
Nu Pizza.

Bella sov över och igår åt vi varma mackor och kollade på TRON Legacy ... Såg inte sista minutrarna, men den va ok.

Nu är jag jättehungrig, så ska se om jag kan få iväg någon förälder att köpa pizza till oss.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0