And in the golden blue

[Daniel when I first saw you
I knew that you had a flame in your heart
And under under our blue skies
Marble movie skies
I found a home in your eyes
We'll never be apart]

Har vart i Tebban med Bella och Andrea :D Andrea missade sitt tåg, så jag och Bella väntade på henne i bokhandeln, och vi han på 45 minuter kolla igenom alla hyllor ;)
Sen gick vi till GinaTricot och jag och Bella köpte lite kläder som vi kollat på i torsdags, och jag köpte en T-shirt också. Med en enhörning ! (Bilder kommer)
Sen köpte Bella och Andrea lunch på Metro och åt den, medans jag satt inklämp mellan dom.... Sen kom Ivar och Max, för dom hade teateruppvisning, osv... Sen köpte vi glass på Ben&Jerrys, eller, tja.. Det var nog bara jag... Sen stack killarna efter att vi hade vart på BikBok, och Bella fyndade örhängen för 29 spänn, och sen gick vi till JC där jag hittade en cool ring :D Visar sen :P


Häst som jag ritade för ett halvår/år sedan.

Goodbye C:
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0