Träning ^^

Ska träna med mamma om en stund... Känner mig dock inte jätte motiverad, men det får funka, orkar inte skjuta upp det till imorrn..

I måndags på ridningen hade jag Quincy, och hon hade lite vårkänslor, så hon bockade lite ... Men jag satt kvar!! Najs av mig tycker jag ;D Åxå det faktum att Elin (min ridlärare) blev nog mer rädd än mig xD Så är det med vuxna ;)
Sen i tisdags va jag i stallet och pysslade med Jompis <3 Och Sofia (även kallad Fiken) knoppade hans man jättegulligt ;D Ska se om jag kan ladda upp en bild på det snart :)

Soo... Jag kanske inte bloggar så mkt imorrn, för att vi ska hem till Elin, Tobias och Lenita på middag :D Men det är som alltid, vi får se ;P

Ingen bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0