Finaste kompisarna <3

Jag vill bara säga tack till alla fina kompisar som kom igår <3 Och tack för alla fina och vältänkta presenter <3 <3


Snygg ring (inspirerad av mockingjay) och bästis-halsband från Agnes och Bella <3 <3


Halsband med nyckelpiga från Becca <3


Halsband med fågel (åxå mockingjay) från Claudia och Nea <3<3 Och sen fick jag ett cupcake-hus åxå ;D


Berlockarband och tre berlocker från Livia <3 (Nu vill jag ha mer berlocker ;D)

Sen fick jag kakor och Harry Potter and the Prisoner from Azkaban av Bella och Agnes :) Och en liten fin glasburk med godis från Andrea <3 <3 Och biobiljetter (såna som man kan gå på vilken bio man vill...) av Max, och en spar-groda av Casimir :D
TACK IGEN till alla <3

Kindof all for now ;D


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Åh, jag vill också ha ett sånt där berlock armband... :3

Fina grejer, btw! :)

2011-03-27 @ 19:38:25
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se/
Postat av: Linnea!

Ja det var jätte roligt!!!! <3333

2011-03-27 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0