Where it stops nobody knows

[Abra-abra-cadabra
I want to reach out and grab ya
Abra-abra-cadabra
Abracadabra]

Gäsp.
Ska se om jag hittar på nått kul idag, eller om jag bara packar.
Hoppas på det tidigare.

Annars är det bara teaterläger imorrn. är borta fram till nästa tisdag. hoppas på en lika trevlig upplevelse som förra sommaren ;D

Sorry förrästen, för dålig uppdatering...


blommor från min senaste fotorunda i måndags :D


Jag tror att dethär är en pion, men jag absolut inte säker. men den var väldigt vacker :D


här är hela blomman :D


nyponros :D


Syren ;)


prästkrage.


ignorera mitt nagellack c:


Feather

Tror att det var allt
Mattis

Kommentarer
Postat av: Bella

Om du skriver "Ignorera nagellacket" så tänker man ju bara mer på det :P

2011-06-16 @ 16:30:54
URL: http://ghosts.webblogg.se/
Postat av: anonym

Hej! Jag älskar bilderna med pionerna och undrar om jag får kopiera en och använda till ett sommar kort!?

Kram!

2011-06-17 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0