Kan man bli tröttare än såhär?

Gääääsp.

Fast jag tror att jag va det igår. när jag hade sovit 5 timmar sista natten på ridlägret, och sen ca 3 timmar hemma hos Agnes...

Men jag orkar inte gå in på ridlägret, förutom att det var sjukt kul, och att min pålle hette Kamado <3<3<3<3<3
och att vi red caprilli på avslutningen och att vi i gröna (!) gruppen (jag, sofia, tora och anna) fick pris för att vi va så tajmade :D

Men sen packade jag bara om och stack hem till Agnes för filmkväll. det va vi två, max, marcus, ivar och jacob, sen skulle det va joseph, men han kunde inte...
vi kollade på Inception, och sen kollade vi på Easy A. Sen spelade kullarna skjut-spel och Saw II-spel, medans jag höll på att somna, och sen sov vi (klockan var kanske 3-4 på natten då)...
Sen när vi vakna gick jag och agnes upp, killarna låg kvar, och jag o agnes åt frukost. Sen såg vi på lilla sjöjungfrun 2 ;D och sen Narnia: prins Caspian (han Caspian va ganska snygg xD) och sen åt vi lunch, och sen såg vi Narnia: Häxan och Lejonet, (vi såg dom i fel ordning...), och sen kollade vi på lite när killarna spelade tusenåriga spel (typ) på tusenåriga spelkonsoller... och sen åt jag middag och sen cyklade jag hem. då såg vi James Bond: Älskade Spion, och sen gick jag och lade mig innan slutet. (ganska olikt mig...)


Men ni ville inte ens läsa det där skulle jag tro...

Mathilda (eller Materia, det spelar ingen roll C:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0